Μελέτη ΦΣ ΑΚ Αττικής Οδού Ελευσίνα
Στα πλαίσια της διαμόρφωσης και αδειοδότησης της κυκλοφοριακής σύνδεσης του ακινήτου ιδιοκτησίας της εταιρείας "ΜΥΛΟΙ ΛΟΥΛΗ Α.Ε.", επί της Παλαιάς Εθνικής Οδού (Π.Ε.Ο.) Ελευσίνας - Θήβας στον Δήμο Μάνδρας - Ειδυλλίας, απαιτήθηκε η τροποποίηση λειτουργίας της φωτεινής σηματοδότησης του σηματοδοτούμενου ισόπεδο κόμβο ΕΞΟΔΟΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΟΔΟΥ ΑΠΟ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟ - ΠΑΛΑΙΑ Ε.Ο. ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ / ΘΗΒΑΣ (Α.Κ.9951), που γειτνιάζει με το παραπάνω ακίνητο. Πιο συγκεκριμένα απαιτήθηκε η μετατόπισή του ιστού με βραχίονα, μετά των εγκατεστημένων σηματοδοτών 1πκ-1βπκ του παραπάνω κόμβου, διότι με την προτεινομένη διαμόρφωση της κυκλοφοριακής σύνδεσης, η θέση του ιστού αποτελούσε εμπόδιο στο οδόστρωμα της λωρίδας επιβράδυνσης για την είσοδο στο παραπάνω ακίνητο.
Ολοκλήρωση: 17 Ιουλίου 2021
Πελάτης: ΜΥΛΟΙ ΛΟΥΛΗ Α.Ε
Κατηγορία: Μελέτες Φωτεινής Σηματοδότησης, Οδική Ασφάλεια
Αρ. κόμβων: 2
Στα πλαίσια αυτά έγινε συνολική επαναξιολόγηση της προϋπάρχουσας μελέτης φωτεινής σηματοδότησης, που είχε εκπονηθεί τον Ιανουάριο του 2010, η οποία περιλαμβάνει και τον σηματοδοτούμενο ισόπεδο κόμβο EIΣΟΔΟΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΟΔΟΥ ΠΡΟΣ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟ – Π.Ε.Ο ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ – ΘΗΒΑΣ (Α.Κ. 9971), που ελέγχεται από την ίδια συσκευή ρύθμισης κυκλοφορίας.
Μετά από συλλογή κυκλοφοριακών μετρήσεων, κυκλοφοριακή παρατήρηση και νέα τοπογραφική αποτύπωση, προτείνονται οι παρακάτω τροποποιήσεις στην λειτουργία των σηματοδοτούμενων κόμβων:
– Αλλαγή των χρόνων αφής και σβέσης του προειδοποιητικού σηματοδότη 1πκ-1βπκ με βάση τη νέα θέση που θα προκύψει μετά την υλοποίηση της κυκλοφοριακής σύνδεσης.
– Τροποποίηση των υφισταμένων σηματοδοτικών προγραμμάτων που αφορούν κυκλοφορία αιχμής (ΣΠ1 εισόδου – ΣΠ2 εξόδου), με αλλαγές στην κατανομή των χρόνων πρασίνου και στη λογική τοπικής επενέργειας.
– Προσθήκη δύο επιπλέον σηματοδοτικών προγραμμάτων για τις υπόλοιπες ημέρες και ώρες (ΣΠ3 ισορροπημένο – ΣΠ4 βραδινό) και εφαρμογή νέου εβδομαδιαίου αυτομάτου με βάση συλλεχθέντες κυκλοφοριακούς φόρτου, στον οποίο θα περιλαμβάνονται τέσσερα σηματοδοτικά προγράμματα (εισόδου, εξόδου, ισορροπημένο και βραδινό).
– Αλλαγή της σειράς διαδοχής των φάσεων για την καλύτερη εξυπηρέτηση των διερχόμενων οχημάτων.
– Επανεκπόνηση του Πίνακα Ενδιαμέσων Χρόνων με βάση τις πραγματικές θέσεις των ιστών και της οριζόντιας σήμανση (θέσεις των stop-lines).
Η μελέτη ΦΣ έχει εγκριθεί από την Περιφέρεια Αττικής αλλά δεν έχει εφαρμοστεί ακόμα, διότι εκκρεμούν άδειες/εγκρίσεις από τους αρμοδίους φορείς για τις υπόλοιπες μελέτες που συνοδεύουν τη μελέτη κυκλοφοριακής σύνδεσης της εν λόγω εγκατάστασης